Telekom odškodní zákazníkov: Takáto odmena ich čaká, ako ospravedlnenie za masívny výpadok!

Počas minulého piatku zaznamenala jedna z najväčších telekomunikačných sietí na Slovensku – Telekom masívny výpadok a mnoho jej klientov ostalo právom pobúrených. Prvé problémy sa začali objavova’t o 10:35, pričom výpadok pretrvával niekoľko hodín – viac informácií nájdete tu.

 

Kompetentní z Telekomu zareagovali veľmi promtne a hoci sa im situáciú nedarilo vyriešiť, niekoľko hodín o jej priebehu pravidelne informovali na svojej oficiálnej fanúšikovskej skupine prostredníctvom sociálnej siete facebook.

Po vyriešení problémov Dušan Švalek (výkonný riaditeľ Telekomu) naznačoval, že všetkých zákazníkov čaká zaujímavá kompenzácia a je to tu. Dnes prostredníctvom facebooku Telekom oznámil, že už tento piatok 17. mája 2019 budú volania, dáta ale aj správy pre všetkých zákazníkov siete bezplatné!

Napriek ústretovému kroku telekomunikačnej spoločnosti sa však našlo aj mnoho takých zákazníkov, ktorí sú naďalej nespokojní a to najmä tí, ktorí sú predplatiteľmi vysokých paušálov. Všetky spomínané výhody majú totiž pokryté vo svojich paušáloch a tak sa ich kompenzácia prakticky nijako nedotkne. Akým spôsobom a či vôbec budú nejak špeciálne vykompenzovaní aj títo zákazníci zatiaľ nie je známe.

Telekom – oficiálne vyjadrenie:

TENTO PIATOK BUDE NA NÁS: V piatok večer som vám dal sľub, že to nenecháme len tak. Chceme ho dodržať, a preto dáme tento piatok v mobilných sieťach bezplatné volania, správy a dáta na Slovensku zadarmo pre všetkých bez ohľadu na to, či zažili výpadok alebo im služby fungovali.

Tieto výhody budú k dispozícii pre všetkých a automaticky. Ešte raz ďakujem všetkým za pochopenie a verím, že nám zachováte svoju priazeň. Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre Slovensko.

Zdroj/Foto: Telekom, facebook